Hej trött... Eller inte alls.

Just nu ligger jag i sägen och försöker sova... De går väl sådär :/ ingen i huset är vaken och jag är inte trött. Så de finns väl inte så mycket annan att göra än att ligga här. 

Idag skrittade jag på prinsessan. De gick skapligt bra. Behandlingen värkar ha hjälpt iallafall, för hon var rädd för så töntiga saker idag som markplattor till harven till volten. Den som vi rider förbi varje dag i vanliga fall. Hon var också jättepigg idag tillskillnad från dom sista dagarna innan behandlingen så de är ett gått täcken på att den har hjälpt. 
Sen var hon extra glad idag (efter vi skrittat😉) hon ville gosa och pussas mycket så jag gjorde de och ryktade extra länge på henne. 

Aja nu får jag väl ta och lyssna på musik och ligga och ta de lungt här tills jag somnar, Jag menar de finns ju liksom inget annat bättre att göra ;) 
Godnatt/ Matilda 

Dagen outfit på hästen. Brunt tema :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: