Shopping

Igår var jag och mamma och shoppade lite grejer till waphine
Vi åkte dit för att köpa sporrar men kom hem med en påse full med grejer😉
De blir alltid så när man ska handla, iallafall för mej.

Men men vi köpte ett bege schabrak som i affären såg jättelitet ut men satt as bra på henne :-) i vanliga fall hade vi ju inte köpt de om de såg förlitet ut men de var rea så vad spelade se för roll ;-)

Sen köpte vi ett rosa regntäcke som också satt as bra på henne. 
De är väldigt tunt men de är till för regn på sen vår och sommar. 
De var inte lika billigt men så värt priset :-) 

Sen köpte jag förstås sporrar, 
Jag hade ett par innan redan men dom var 5 mm förlånga så jag fick inte tävla i dom. 
Men dom här funkade bra också, jag menar de är ju inte få stor skillnad på 5mm ;-) 

Här kommer bilder på de jag köpte











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: