Världens hemskaste dag

Den här dagen blev ju inte som jag hade tänkt... Den började med att jag helt tappade bort tiden på morgonen så jag fick springa från tuben till skolan och just i den stressen insåg jag att jag hade glömt mitt block hos lukas med alla mina anteckningar till min redovisning som jag skulle ha under dagen. Jag stannar då upp i min lilla springtur och tänker att jag löser de här för de kan ju inte bli värre nu men tyvärr kunde de bli de.. Men jag hinner iaf till min lektion och jag får låna ett block av min kompis. Men under min lektion så råkar jag ta upp min tele och går in på insta och SÅKLART ser min lärare de så jag får 3 timmars frånvaro! Men jag får iaf göra min redovisning tillsammans med min grupp och den gick faktiskt bra men så fick jag bara ett E på redovisningen! Jag va verkligen nöjd men jävla äckel läraren hatar mig och tyckte inte jag var tillräckligt djup. Visst jag accepterar att jag fick ett E men jag är så hemskt besviken på mig själv. Tack och adjö för mig idag, nu ska jag gå och gråta lite 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: