Hola alla bloggläsare

Jag är riktigt glad idag även om dagen inte varit den bästa. Waphine var inte kul alls att rida idag, tjafs från början till slut. Men vi höll på att tästa några bett för hon har hållt på att vara rätt så konstig ett tag.. Tråkigt men hon är väl bara inne i hennes perioder haha de är så typiskt ston. 
Men men just nu ligger jag och tittar på trolljägarna, måste säga att de är ett riktigt bra tv program.  De är ett program som tar tag i allt som näthat och nätmobbning har med att göra. Pratar och hjälper som utsatta och stoppar dom som mobbar. 
Det är oxå helt j*vla sjukt hur vuxna människor väljer att lägga mer sin tid på att förstöra andras liv genom nätet.  Att folk ska behöva utsättas för saker som dom visas är helt obegripligt... Jag som är 14 år vet bättre är 40 åringar och de skrämmer mig lite. USCH!
Nu ska jag sova iallafall hoppas folk skärper sig en näthatet och förstår att de sårar och i värsta fall tar folks liv..
Godnatt:*

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: