Lov planer

Godmorgon äntligen är de lov. Inte så mycket planer detta lova faktiskt riktigt skönt ska de bli med 10 dagar ledigt från skolan. Men några saker är planerade. Säsongens första tävling ska tävlas i veckan de är en LB:2a, de programet har jag aldrig ridigt förut så de ska bli spännande. Speciellt att detta program är på lång bana. 
Onsdag är de träning inför tävling. Jag ville gå igenom lite exta saker innan så allt sitter. Jag jar några jag vill slå där borta ;) men först och främst vill jag få en ritt som är mjuk och fin och att jag känner att waphine lyssnar på mig.
Men annars så är lovet rätt så lugnt. Stallet står ju på schemat varje dag mem annars inte så mycket mer. Skönt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: