Äntligen...

Hittade vi ett par stövlar som passade. Ett par långa smala svarta och snygga stövlar. Jag gillade min modell jag hade men de var sämsta kvalitén så vi kände att de var onödigt att köpa något so. Ändå vi vet går sönder innom kort för samma pris. Så nu blev de en mountin horse med snörning som jag var osäker på men den blir bättre/snyggare ju mer man ser på som så jag är nöjd!
Måndag imorgon,ny vecka, nya tag! Vi har mycket i skolan denna vecka så kommer lägga ner mycket tid på den, samtidigt som Waphine ska få hårdträning och jag ska troligtvis rida flox en gång oxå.
Inte lite att göra men de är ett sådant liv jag valt och vill ha så denna vecka är lik vilken vecka som helst.

Tack för stövlarna mamma och pappa och för att ni alltid ställer upp för mig de uppskattar jag.<3

Nu är de sängen som gäller för mig, godnatt 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: