Uppdatering

Heej! 
Tänkte bara titta in och berätta hur det är med mig och wilda. Jag mår iaf toppen! Kom precis hem till min underbara pojkvän och nu ska vi kolla på någon bra rulle. Wilda mår också jättebra! Under dom två senaste veckorna har jag fått jobba hårt med henne för hon har varit lite trotsig. En av anledningarna till de är det nya tränset. Det nya tränset gör så att hon inte längre kan gå och gapa och glappa, alltså sitter det nya tränset bättre så att hon måste hålla munnen stängd, och det tycker wilda är otroligt jobbigt. Min tränare och jag har bestämt att jag ska rida med tränset fram tills på torsdag och sen ska jag byta till mitt gamla och se hur stor skillnad det är. Förra veckan tränade jag två dagar för Josefina och första lektionen gick åt helvete rent ut sagt och den andra lektionen gick ganska bra. Den här veckan ska jag täna på fredag för Josefina. Idag red jag över upphöjda bommar så att hon fick jobba med sina bakben. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: