Godnatt

Hej bloggen och ni som läser. Jag vet att jag sa att de skulle komma upp lite uppdateringar om bloggen och att vi skulle nya portal osv. Det kommer! Det är mycket nu och jag och Alice hinner aldrig ta dom riktigt bra bilderna. Men jag lovar de kommer Vi har tagit några hittills så får väl se om vi tar någon av dom så länge. Men jag hade velat haft en riktigt fin bild på oss till ny header. Men men. 
Imorgon då. Jo de är tävlingsdag, Startar 2 klasser. En LB:1a och en LA:1A kul med ett nytt program jag aldrig ridigt förut. Det känns som att de är ett program som passar mig och waphine riktigt bra. 
Jaa och där lär ju vi vara hela dagen. Men de kommer bli mysigt. Mellan klasserna har mamma fixat picknick oxå så morgon dagen kan ju inte bli bättre. 
Hör av mig från tävligen mellan klasserna igen 😘godnatt



Charmig hund man har va?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: