Andra stället hittills...

Sitter i bilen och är på väg till nästa hästaffär. Vi ar redan varit på en men stövlarna passade inte tyvärr för dom var riktigt snygga. Ett par långa svarta dresyrstövlar med dragkedjan på insidan. Snygga men passade inte så nu är vi på väg till The Horse i Sickla och de om de finns några som passar. 
Jag har så svårt när kag ska köpa ridstövlar för jag hat så smala vader. Hur mycket jag än tränar blir dom inte större så de är inget jag kan göra åt, vilket gör att jag har svårt med allt som sitter på benen. Skor stövlar byxor. De är tråkigt för man kan aldrig näthandla eller något sånt utan man måste åka runt i 100 affärer innan man hittar något som passar. :/ 
Nu ska vi iallafall in och vi får hoppas att något passar
Har ni något tips på bra stövlar med smalt skaft. 
Kommentera gärna :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: