Godmorgon

Äntligen fredag. 
Det känns som om veckan har gått extra fort, men det ska bli riktigt skönt med helg.

Igår hoppade jag stutts. Det tyckte waphine var riktigt kul hon blev super taggad innan hindrerna så vi kom fel två gånger men jag höll in henne mer och satt tyngre då blev de jättebra. Hon och jag älskar att hoppa så vi ska börja hoppa en gång i veckan.  Men inte bara för att vi älskar de utan också för att kiropraktorn var ju ute och hon sa att waphine sitter fast i bogen, vilket gör att traven inte blir lika shwungig och ökade traven blir inte fullt ut ökad.
 Så då sa hon till oss att waphine skulle komma loss i bogen om vi börjar hoppa lite stuts och lite cavaletti. Så vi tänkte att vi testar väl de, 
Och efter då när vi var klara så körde jag en ökad trav snett igenom. Och så bra har hon aldrig gjort dom! 
Så jag fortsätter med stuts och cavaletti en gång i veckan och ser om de håller i sig. 

Nu ska vi släppa ut hästarna i hagen. Hoppas ni kommer ha en bra fredag. De kommer jag att ha :)



En liten crazy bild som visar mitt humör idag. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: