Om mig och min bästavän

Hej! 
 
Mitt namn är Alice Rutström och jag föddes år 1997. Sedan dess har jag bott i en vila tillsammans med min familj i lilla vega som är en del av haninge. När jag var liten brukade mamma ta med mig till stallet, ja kunde varken sitta eller gå själv vid den tiden men mamma skulle pronto ha med mig i stallet. När jag hade fyllt 3 började jag rida och mamma var överlycklig såklart. Några år senare insåg jag själv att ridsporten verkligen passade för mig. Jag red på ridskola fram till jag blev 8 sen hade jag en foderhäst i över ett år och sen var det tid för egen ponny. Vi letade i hela sverige efter en Bponny som skulle passa som första ponny för mig. Efter ett halvår hittade vi en ponny i Dalarna. Ponnyn hette Rocket, och jag ägde sen Rocket i 3 år men eftersom han va en Bponny så växte jag ur honom och vi blev tvungna att sälja honom. Efter det köpte vi en Dponny och de är ponnyn jag äger idag. Hon heter Wildflower men kallas wilda, hon är ett sto med mycket energi och en extremt stor vilja till att vilja lära sig nytt. Hon är så gott som alltid glad och hon älskar att få uppmärksamhet. Jag och wilda har tävlat i både dressyr och hoppningen men nu satsar vi mest på dressyren. Wilda är 7 år och jag har haft henne sen hon var 5 år.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: