Sorry verkligen!

De har varit mycket i skolan denna vecka och mycket med stallet idag och derför ingen bloggning. 
En till tråkig sak är att Amanda ska inte blogga på bloggen längre. Så de är tråkigt men jag och Alice passar då på att designa om bloggen lite. Hon och jag ska ta några fina vår bilder i detta fina väder och ha till headern så och så ska vi ändra de gula till någon annan färg. 
De blir en förendring iallafall men de är inte riktigt helt säkert vad de blir. 
Idag har varit en händelserik dag, som vanligt asså på lördagar. Tränade på morgonen för Jossan och senare åkte hem och gjorde lite saker som t.ex detta👇



Riktigt kul var de! Nu ska jag fixa mina naglar visar sen hur de blev 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: