Hej bloggen

Länge sen vi sågs nu. Jag vet att bloggen hamnat i andra hand senaste tiden. Men livet har inte varit på topp om man ska säga så. Och jag valde med flit att inte blogga. Jag orkade bara inte. 
Men allt är påväg tillbaka och även bloggsuget.
Det som har pågått är mycket med waphine. Hon har haft en väldigt konstig period med de mesta, svullna ben i tre veckor, konstiga utslag på bogen, konstigt beteende i höger sida även i hantering, och i vissa stunder har man varit riktigt orolig... 
Men som tur va är de ingen jättefara och  hon och jag mår bättre så jag bestämde mig att komma tillbaka. Jag är ledsen att jag varit borta men huvudsaken är att jag bloggar igen och jag och Alice ska snart pigga upp bloggen lite. Så vi får se när de blir men Någon gång i veckan 👌
Hörs imorgon igen. Godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: