Kaos

Tänkte berätta om en kaosig tävling...

Först så kom vi dit fixa de man gör på en tävling, visar upp passet fixar hästen osv. Sen startar jag och de går skit, jag sur ponnyn verkade oxå sur haha, man märkte de på henne. Aja och jag skulle starta en till klass senare, men sen fick bi reda på att de var 5 timmar senare... Mindre kul! Och mamma och pappa drar från tävlingen och lämnar mej min medryttare och hästen haha de går ju bra ändå men vi hade inga pengar kunde inte köpa något på flera timmar, sen mitt i allt när vi håller i henne (hästen) så rullar hon sej och gnider ut knoppar och blir lerig... Så blir man ännu mer lack. Aja efter typ en halvtimme efter de så kommer de fram någon och vill låna min sadelgjord (stav) och efter hon har lånat den och kommer tillbaka med den så är de bara en 40 min till jag startar och jag behöver minst en timmes framridningen, och på dom 40 ska vi sadla och de oxå....haha snacka om att jag var stressad, men till slut kom jag in på banan gjorde mitt och blev ändå rätt nöjd :D
Så aa den tävlingen va i te så lyckad, förutom de som räknades, som tur va. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: