Livet kom emellan

Förlåt för dålig uppdatering! Har haft en liten dip i livet med mycket som hänt, både tråkiga och roliga saker. Mer om det sen!

Imorgon börjar jag skolan igen så jag hinner inte tokblogga ikväll, men tänkte i alla fall skriva lite kort om gårdagen.

Min Hovis/massör var ute igår och hade spa för Daylight ;)
Dyrt blev det men det var det värt för oj vad det behövdes... Jättekul faktiskt, för Lena som hon heter tyckte att Day var väldigt fin i benen, hovarna samt kroppen. Vilket var väldigt skönt att höra nu efter fångkänningar och en längre viloperiod. Day går faktiskt jäkligt bra just nu så jag gissar att vilan lät henne komma ikapp både kroppsligt och mentalt! Riktigt kul!

Idag fick hon vila eftersom hon masserades igår. Under tiden jag mockade och fixade hö fick hon stå med back-on-track-täcket samt BoT-paddarna. Gav henne lite massage vid ryggen sedan bara och stretchade rumpan, som hon njöt av!

Imorgon tror jag att jag ska fota Johanna och Matilda när de hoppar, sedan tänkte jag rida över lite bommar själv :)

//Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: