Sällskap hela helgen

Den här helgen har verkligen varit fullspäckad! När jag väl har haft tid att sitta med paddan har det tagit mig typ. 5 sekunder innan jag har däckat, så blogga har med andra ord gått sådär!

I fredags mötte jag upp Oskar efter skolan inne i stan, sen åkte vi till Sköndal och umgicks med en kompis i princip hela kvällen. Han skjutsade hem oss och då gick vi och la oss på en gång.

På lördagsmorgonen hade jag utsläpp (eller ja jag hade alla fodringar den dagen) så jag och mamma åkte och fodrade, efter det åkte vi hem och sov igen. Andra rundan skjutsade mamma mig, Oskar och två cyklar till stallet. Vi lunchade och sedan fixade vi allt innan jag hämtade Day. Det blev ett barbackapass på volten.. Och tja det finns inte mycket att säga egentligen. Hon var riktigt fin!

Tyvärr innebar det att jag var tvungen att avsluta tidigare än tänkt (slutar alltid då det går bra) så det var två timmar kvar till insläppet. Dock tog Annika det så vi slapp vänta. Tack tack för det <3

Vi cyklade hemåt och sen gjorde vi inget speciellt förutom en halvtimmes kvällsfodring vid 8.

Idag vaknade jag på fel sida och var av någon anledning helt åt helvetes jättegrinig och nere.. Vilket kändes sådär eftersom vi skulle ha stallmöte idag. Men Oskar var underbar och stannade kvar, fast han egentligen skulle åkt hem. Så det gjorde mig väldigt glad <3

Stallmötet var trevligt och lyckat, kul att träffa alla och pussa på ponnyn. Hon fick dock vila idag.

Puh.. Lång text (och förmodligen rätt tråkig haha). Jaja. ;)

/Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: