Bästa julklappen man kan få

När vi satt på julafton hemma hon min moster så fattade jag inget ting när de fanns ett paket som var paltt som ett platt och lika stort som ett A3. Jag öppnade de och fick en chock. De första jag såg på pappret var McDonalds märket så jag trodde de hade något med McDonalds att göra men när jag började läsa såg jag att de var arenan i Göteborg, de var förns då jag började förstå att vi skulle till Gbg horseshow men jag trodde typ bara en show och att man åkte ner på morgonen och kom hem på kvällen.

Men nä vi ska vara på horseshow en hel dag och ha de mysigt titta på showerna och shoppa på hästmässan, sen när de är slut ska vi sova på hotell och ha de mysigt hela kvällen, säkert med pool och annat mys. Sen nästa dag blire hotelfrukost och en härligt dag på stan. Shopping och fika. En mysig dag helt enkelt. 
Men inte nog med de. De blir en till natt på hotell. Och allt de här ska jag och mamma göra tillsammans men Alice och Alice mamma Josephine. 

Och de konstiga med de hela var att jag hade frågat mamma på julafton förmiddag om inte vi kunde åka till Gbg horseshow. Och vi öppnat ju paketen på eftermiddagen/kvällen så jag visste ingenting om de. Hahah så mamma fick lite panik sa hon till mig senare men de var ju lite kul att jag sa de samma dag som kag skulle få presenten.
Men mamma och jag hade snackat om att vi KANSKE skulle ta och ner till Göteborg och se någon show där när vi var på Globen horseshow så jag frågade om de fortfarande var "aktuellt" att vi skulle åka dit. Haha mamma sa nej men då var de ju de ändå fick jag ju reda på sen.
Jag är jätteglad över presenten och de kunde inte blivit bättre. Jag är även jätteglad över alla andra presenter oxå men den här kom som en chock så de var extra roligt. Älskar er mamma och pappa tack för allt!! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: