Dagens pass.

Gick as bra. Vilan på waphine värkar ha gjort mer än vad den tappat. Jättefina skänkelvikningar. Aldrig suttit finare inte äns på träning för Josefina. De var en hemläxa från henne så de är bra att dom börjat sitta. 
Hon var oxå mjuk som en gummisnodd. Böjde på halsen hela tiden, och hennes steg var som en storhästs! Shit vilken skillnad att rida henne sen förut. Så mycket bättre nu. 
Men självklart kan inte livet bara bjud pp något gott. Jag red i spöregn och var GENOMBLÖT när jag kom tillbaka till stallet. Haha dom ända torra ställena var dör jackan och stövlarna hade täckt byxorna. Jaja de gick as bra på ridningen så man får väl inte klaga ;) 



 Haha jag var blöt intill kroppen fast jag hade långkalsonger och ridbyxor på mig ;) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: