Fy för vinter

Visst vissa saker är ju mysigt och bra men för de mesta, USCH! 
De är all kyla som förstör! 
Jag fryser hela tiden så vinter gör mig vansinnig.
På mina träningar för Josefina hade jag en
T-tröja
Underställ
Väst
Kofta
Kofta
Och tjock vinter jacka 
Och jag fryser ändå...????!!! 
De är ett mysterium haha hur kan man frysa så mycket! 

Sen oxå att de blir mörkt så fort vid 3 är de redan på väg att bli mörkt :/ man kan varken rida på volten eller på vägarna ;/ 
Man blir så trött och deprimerad av den jädra kylan och mörkret.

De som är bra är väl julafton och min födelsedag haha och att man kan sitta hemma under en filt och mysa med varm choklad och marsmellows.
Självklart kan man de på sommaren me men de uppskattad mer på vintern!

Så jag+vinter= inte sant 
Skulle jag få välja skulle jag ta bort vintern för kylan dödar mig 

Vad tycker ni om vinter.
Är jag den ända dom tycker så här? 



Men bara de inget annat med vinter 👆👆👆


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: