Lista 2013

Är du nöjd med 2013? 
Sådär mycket dåligt som hänt mycket som inte hänt alls så de varit lite tråkigt men några höjdpunkter har jag. Så man kan väl säga att de har varit ett rätt okej år

Vad har varit de roligaste som hänt?
De har nog varit träningslägret. Jag träffade så många nya kompisar, och jag och waphine har aldrig gått så fort fram i ridningen som då. Vi tränade hopp dressyr och terräng. De var värkligen superkul. 




Innan vi kom till lägret vägrade hon på alla hinder!! Efter en vecka på lägret kunde vi hoppa bana på 60 felfritt, så de går framåt :D

Vad har varit jobbigast de här året? 
Bråken med en viss person de fick mig att må riktigt dåligt. Behöver inte säga mer, och sen självklart min lurviga lilla bästaväns bortgång, de är de svåraste jag varit med om. Han vvar helt min egen och jag hade haft honom sen jag var 6  :( de var den lägsta pugnten på 2013 
<3 Nisse <3 

Kommer du sakna 2013?
Nej de kommer jag faktiskt inte göra. Som jag sa innan de var inte så mycket som hände medan 2014 har vi redan bokat ridläger (samma ställe) vi ska på Gbg horseshow, vi ska troligtvis till Spanien, och tävlingar! Dom längtar jag till så himla mycket nu. Så nej jag kommer inte sakna 2013. :)

Vilka länder har du varit i? 
Sverige haha jag bara rest innom Sverige iår.

Vad gjorde dig glad? Min familj, riktiga vänner och självklart waphine. Alla dom fanns när jag var ledsen,glad, arg,besviken och jag älskar dom så självklart gör dom mig glad då.

Vad gjorde du på din födelsedag? 
Jag vaknade 4 för att få paket sen 5 drog jag till skolan för vi skulle till Romme med klassen och andra klasser. Åkte skidor hela dagens kompisar. Sen kom jag hem och va med mim familj och släckt- lyckad födelsedag

Kommer 2014 skilja sig från 2012?
 O ja värkligen! Masson har ändras så de kommer hända mer saker och jag kommer se på saker på ett helt annat sätt 

Vad var din största önskan?
Att waphine skulle bli frisk när hon fick en spik rakt in i bogen :( de var hämskt att se 

Vad spenderade du mest pengar på? 
Oj vet faktiskt inte men tror att de är kläder och hästprylar. 

Gjorde du något iår som du aldrig har gjort förut?
Ja haha stoppade ner en stor raket i makten (fyvärkerier) och tände på den. De värsta var bara att den flög inte iväg, och den var ju stor så, när jag och min kusin och några andra som var på gräset märkte att den inte skulle skutas iväg så började alla skrattskrika och började springa men dem smälldes på markerna och jag fick raket grejs på mej haha. Typ de annars vet kag inte 

Hur har tävlings säsongerna varit?
Dom har varit super roliga vi har utvecklats så mycket bara över att komma ut på lite tävlingar.  Men de har inte varit en barnlek utan mer blod svett och tårar men de har de varit värt! Så kul har de varit!







De var de. Lisa över 2013 :) 
Men jag vet faktiskt inte varför texten blev i sån här i sån här konstig stil. Men de får gå för ett inlägg ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: