Planer för idag (imorgon)

Jag har liksom inte kunnat sova och legat vaken till klockan över 12 så är de söndag idag men jag har inte divigt något så aa de är typ som lördag. Aja planer för Söndagen 
Jag ska hå upp ganska tidigt. 
Fixa och dona och pussa hundra pussar på Waphine. 
Sedan drar jag vidare till Horse show i Globen för att se finalen i dressyr och küren. 
I dressyren ska Kristian von Krusenstjärna vara med så de ska bli extra kul att titta på någon från sin egen klubb, ska heja extra mycket, och hoppas hoppas! 
Efter de tror jag jag kommer vara trött så de blir väl att ta de lite lugnt men typ bara sitta med mobilen titta igenom fotorna jag har då tagit undre dagen. Och sen natti natti ;)

De finns varken en stoppidan eller en handbroms på mig de är alltid fullt ös! 
De är bra de hade aldrig klarat att bara sitta hemma och integrera någonting, jag får liksom spinkig typ när vi har några rimma över och vi inte ska göra något men kanske är bra och jag lör mig slappa oxå ;)

Så nu ska jag försöka med de iallafall 
Natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: