Stockholm International Horse Show

Äntligen hemma efter en jättemysig mamma och dotter dag på Horse Show i Globen.
Igentligen var de inte meningen att vi skulle åka dit men sent igår kväll så ville både jag och mamma så vi bokade två biljetter till küren idag. Vi skulle strunta i hästmässan iallafall för de är så mycket folk överallt och de brukar bli en och en annan påse för mycket med grejor.
Men de löftet funkade ju bra haha...vi kom ut med en del grejer men mer om de sen 

Inne på banan så hejade jag självklart på Kristian Von Krusenstjärna. Själv tyckte jag de fick jättebra för dom fina piaff och passage och ökningar o.s.v. 
Men domarna tyckte väl inte som jag så de slutade på en 14 plats med 67% 
Jag tyckte iallafall de såg as bra ut!
Jag fick några as bra bilder som jag kan lägga upp senare. 

Sen en till som jag hejade lite extra på va Tinne Wilhelmson, tycker hon rider som en Gud typ. Hon gjorde allt jätte bra på banan me allt satt och hästen var glad hela tiden, allt såg så harmoniskt ut.och där var jag och domarna lite mer överens eller inte så lite! 
Hon kom på 1:a plats på 81% 
Så bra rider av henne de var hon värd! 
Kommer även bilder på de senare.

Grejerna som vi köpte på hästmässan var dom här sakerna 

Orangea benlindor fleece från GP

Matchande schabrak till lindorna från Sjöhagen i snygga färgerna grå och orange 

Ett till schabrak från Sjöhagen i färgen himmelsblå 

Ett dressyr hårnät med fina diamanter på. Vet inte märket

Och till sist, häst plockgodis från Perfect Sit of Sweden. 
Man fick gå och plocka egna smaker. 
Som kiwi, jordgubb,mango, honung och massa andra smaker

Jag ska se till att bilderna från idag kommer upp så snart som möjligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: