Waphines pappa

Jag och mamma satt och tittade lite på nätet och hittade hela waphine stammtavla, riktigt kul att se! Waphine är guldprimerad och har en fin stammtavla men många fina förfädrer 

Och hennes pappa hittade vi till och med bilder på. Mitt ända ord är wow! Shit vad snygg han var. Många priser har han nog vunnit han heter wareight nightjar, utalas varlajt najtjar. Lite udda namn men hela hennes släkt värkar heta lite konstiga namn. Waphine som ni vet utalas vafin och waphine har en syster som heter So Fin. Riktigt påhittiga... Eller ;)

Jag har stamm tavlan utskriven men jag hittar inte pappret så om jag hittar de kan jag lägga ut de. Här kommer iallafall bilderna på waphines pappa 






Vad tycks? själv tycker jag de är en 10 påengare ;) haha nä men riktigt stilig 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: