Min ponny är bäst i hela världen

Ponnyn var bäst i dag. 
Framridningen var hon stel i ett ridhus, men gick vidare till nästa och där var hon bäst i världen! Red först inne i ridhuset 20 min innan start och på banan skötte hon sig galant!

Skritten var väl de ända jag kan klaga på men resten asså vilken ponny jag har. Kom på en 4:a placering. 
De känns så skönt. Att precis vara ny i klubben och sen vara 4:a placering 😁 jag är så nöjd att jag har min prinsessa, vi har ju liksom saker att jobba på men hur kul hade de varit om hon kunde allt och jag bara sitter där och glider- de vill inte jag iallafall. 

Sen efter fick jag beröm av många på klubben, att jag hade en fin häst och att jag var jätteduktig. 

Jag kommer sova gott ikväll :)


Waphine är bästa hästen man kan önska sig :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: