Snabb bloggning

Tja tänkte skriva lite snabbt vad jag gjort idag. 
Började med att jag vaknade av ett duns för Wilma min kusin hade rullat ner från sängen 😂 hon rullar väldigt mycket när hon sover men de brukar inte hända. Men de va bra att hon gjorde de för klockan var halv 10 och vi skulle göra massa saker

Wilma gick hem och jag och mamma åkte till stallet.
Vi började med att finslipa rakningen på  henne för vi hann inte klart när vi rakade henne här om dagen.
Så de gjorde vi klart plus att vi fixade hovarna, manen och svansen me.
Sen red jag på volten och red igenom de som vi tränade på på träningen igår, och idag gick de som en dans på rosor. 
Jädrar ibland vill man bara att alla ska veta att vi faktiskt kan! Red inte så länge så hon fick lite belöning för att hon var duktig. 
Sen när jag kom tillbaka så hade mamma skurat boxen och mockat ;) vi åkte till lillhästen i stav för att köpa vitaminer och till jula och biltema för att köpa en julbelysning som vi senare spikade upp.
Vi  städade och massa mer innan vi åkte hem.

Även fast vi gjort så mycket idag är jag inte trött :) så nu laddar jag om för mys framför tvn och massa bra tv program. 



 😄😄


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: