Gårdagen

Ja som sagt hela dagen igår spenderade jag med min bästa vän, vi åkte gokart bowlare och åt på resturang.
Vi hade de super mysigt! Vi började med gokarten kl 12. Mandas pappa och mamma var säkra på att dom skulle vinna men lilla jag varvade dom två gånger. Jag tror att dom blev väldigt förvånade men jag kör ju gokart varje gång vi är i Skåne (som brukar bara varje sommar men inte sommaren 2013)
Så man kan säga att jag kan de ;) 

Sen ropade allas magar efter lunch så vi  gick på en thai resturang, de var värklugen super gott, thai är min favvo mat, så de satt som en smäck! 
Och sist men inte minst gick vi och bowla. Vi hade dock inga rennor på banan... Hahah så jag tror att mer klot åkte ut i skårorna men men jag fick tillslut ihop 120 något. Mandas pappa vann sen Mandas mamma, sen Moa som är storasyster, sen jag och sist manda. Hahah de var värkligen inte våran grej de där min och Mandas. Haha vi skrattade oss igenom hela bowlingen. Men tur att vi hade roligt iallafall, de var de som räknades ;) 
Jag åkte me henne hem och vi sjöng typ hela kvällen. Haha vi hade värkligen super kul. 


Jag



Manda 




Bowlingskorna är så fula 😂





Haha nä de var inte sånna bilar vi åkte utan sånna 👇


Och så såg även banan ut 











Så såg banan ut åvanifrån ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: