Så här tror jag waphine skulle vara om...

Hon var en människa.

• envis. En som inte ger sig i första taget vad de än gäller.

• Hon skulle nog vara bisexuell. För hon brunstar och "tänder" på både killar och tjejer ;) 

•  En riktig snygging ;)

• En som skulle bry sig mycket om folk som har de dåligt/har gjort illa sig.

• Dömma personer innan hon lärt känna dom

•Väldigt snäll.

• Rolig att vara med när man är med henne.

• En som skulle vara rädd för mycket som typ: tänk om det står en man i mitt fönster. Eller ett spöke kanske är o mitt rum

• En som inte julpyntar mycket under jul. Lite kanske men tror bara att hon skulle tycka de var jobbigt

• Mörkrädd. Mörkrädd och mörkrädd!

• En som värkligen inte tar första bästa när de gäller kompisar, där är hon kräsen ;) 

• Hon skulle bita ihop mycket. 
Asså när hon gör illa sig. Skulle hon inte bry sig om de inte var riktigt allvarligt

Haha de var ett lite random inlägg men kände för lite udda.
Så här tror iallafall jag att waphine skulle bra om hon var människa. Lite av de iallafall ;)



Haha så henne ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: