Gårdagens tävling!

Igår på tävlingen gick de väl både bra och dåligt. På framridningen gick allt bra utom halterna då hon vill ta upp huvudet och se ut som en åsna. Annars var jag riktigt nöjd faktiskt. Sen är de ju då dags för min tur och jag rider först runt där lite innan jag får start signal och då går allt oxå bra. Men sen när jag startar vad händer då liksom... Jag gör halt och rider vidare då vill hon inte gå på en långsida så hon ska bara in i mitten hela tiden. Och sen inte långt efter de tvärnitar hon. Sen efter de var de inga flera missar men jag jade känsla av att hon ville stanna hela tiden. Men självklart var de saker som var bra oxå som vissa övergångar och galoppen är jag nöjd med faktiskt. 
Men men efter allt så slutade vi på 62,85% vilket inte alls är en dålig poeng men självklart känner man ju att man kunde gjort bättre. Men så känne man ju alltid. Så de är bara ta med sig felen denna gång och ladda om till näsa helg då jag oxå ska rida min första LA:1 spännande ska de bli😁


En bild från framridningen igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: