Bilen rullar hem igen

Nu rullar bilen till Stockholm igen. 
Har varit två jättemysiga dagar i Strängnäs men kristin, vi har badat, kört fyrhjuling, ridit, gosat med alla djur och deras söta kattunge. Man kan säga att de har varit rätt så bra! 

Jag älskar att vara på landet och på en gård! Jag ska lungt bo på en gård när jag bli äldre. En går i Stockholm, vill liksom ändå inte flytta ifrån staden där jag bor nu. 

Skönt ändå att komma hem till min prinsessa! 
Fast mamma sa att de var mycket att göra i stallet. För de är pappa som har mockat i 2 dagar... Men är ändå glad att dom ställer upp. Så får väl stå ut med att mocka lite längre idag ;-)

Några bilder från Strängnäs 





Glömde ta kort på stallet men kan se till att de kommer lite senare 

Postat av: Lina

Just nu har jag en frågestund på min blogg! Kika in och ställ en fråga. Alla som ställer frågor blir länkade!

http://linastrom.horseworld.se/2013/10/27/fragestund-2/

2013-10-30 @ 13:58:58
URL: http://linastrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: