Dagens tävling

Heej! 
Nu är vi hemma från dagens tävling. Imorse när jag skulle knoppa och linda wilda så var hon jättestressad och vägrade så still och hon var allmänt jobbig, så vi vart lite osams men efter att vi äntligen hade lastat och börjat åka till tävlingen så kändes allt bättre. På framridningen skötte hon sig jättebra! Jag var super fokuserad under hela framridningen och vi red fram i precis lagom tid. Jag startade 11.11 och programmet gick jättebra, trav delen i programmet var vi bäst i men galoppen blev lite kaos som vanligt...men i vinter ska vi träna massor på galoppen. Jag fick iaf 60.52 % vilket är mitt och Wildas rekord procent!! Super nöjd med dagens prestation från både min och Wildas sida :) Min pojkvän följde även med på tävlingen, haha tror inte han tyckte dressyr va så kul, men jag tyckte det var underbart att ha med honom på tävlingen för han får mig alltid att må så bra. 

Jag och Wilda innan vi åkte till tävlingen 



På väg till framridningen 













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: