Im back

Har inte bloggat på några dagar men nu är jag igång igen 

Idag var ingen rolig dag i stallet! 
När jag kom hittade jag blid på väggen i waphines box...
Jag tig in henne och tittade igenom varenda lilla vrå på henne men hittar inget...

Så jag tror att de måste ha varit näsblod. 

Sen rider jag iväg till volten, jag rider över bommar och plötsligt kliver hon sent i ett djupt hovspår och hamnar på knä...

Jag blev Jätterädd och hoppade av direkt kände på henne men hittade inget som kändes fel.

Longerade efter de för att jag skulle se henne från marken om de såg konstigt ut men de gjorde de inte, som tur va.

Jag hoppade upp travade av och gick upp till stallet. 

De var inte kul idag asså. LÄSKIGT

hon betedde sig skumt i hagen också. 
Så aa idag var en skum/läskigt dag i stallet :/ 





 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: