Perfekta lilla ponny

Åå vad bra de gick idag! 

Började med att varken jag eller waphine va så taggad på att gå ut o rida... DE REGNADE! 

Och jag är helt emot regn HATAR DE! 

Men men jag tog mej ut! Som var bra för de vart de mest lyckade passet på länge. 

Värmde upp- gick sådär. Hon kringåkande och var inte riktigt me. Men jag gasa och sate fart på hennes ben och då började allt falla på plats.

Traven var schvungig och härlig att rida i. Och hennes galopp har blivit så mycket mer stark, så hon klarar mer och då är de inte lika jobbigt för henne och då blir de ju kul för henne me att gå i en stadig, skön och mjuk form.

Tränade lite skänkelvikningar oxå. 

Kan bara säga ett ord om dom-PERFEKTA!
Jag känner verkligen bär de går bra och dåligt med dom, Man känner verkligen de! 

Kan inget annat än att älska ponnyn!
De var ingen som ville fota mej i regnet idag hehe så de får bli en annan bild från en annan lyckad lektion ;-) 

Ska se till att de är någon som kan filma mej någon träning så ska ni få se hur bra de går 
/ puss Matilda 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: