Äntligen

Sitter i bilen på väg till Göteborg äntligen fast är klarvaken kl 1 på natten. Jaa jag kan inte somna i bilar de är bara så, hur mycket jag än försöker. Fast jag är ju inte trött än så de får ingen nöd på mig inte.
 De är så jädra tät dimma här. De är lite läskigt att åka i faktiskt måste jag erkänna. Vi ser bara 10 meter fram så de är lite läskigt, med den försvinner nog snart... Får vi hoppas. Fast de är så mycket som kommer hända så de glömmer jag snart bort. 
Allt känns lite ovärdeligt faktiskt ha längtat i 2 månader och så äntligen händer de. Kul såklart oxå, men jag har nog inte insätt att de faktiskt händer än ;)
Jag har varit där 1 gång förut. Inte på Horse show men i Göteborg på Liseberg. De var super kul vad jag kommer ihåg men jag uppskattade Ju inte staden då som jag kommer göra denna gång.
 I know im gonna like it ;)
Kommentera gärna låtar här eller på min instagram- @matildakindwall heter jag där. Musik är väl min räddning denna resa ;):)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: