Dagens planer

Tja idag är planerna många. Jag ska åka till stallet och fixa och pussa på min prinsessa sen frågade manda en av mina bästa kompisar om jag  ville hitta på lite saker med henne idag. Så varför inte tänkte jag.

Vi ska först vid 12 åka gokart inomhus. Jag åker de varje sommar och de är verkligen super duper kul. Fast jag har aldrig åkt inomhus, och pappa säger att man snurrar runt mera haha så vi får väl se hur många vurpor jag har gjort innan jag kommer hem. ;)

Sen efter de ska vi åka och bowla. Hela hennes familj, jag och Manda och hennes syrras kompis. Så de blir en mysig tjej dag.

Men inte nog med de. När vi har tröttnat på att bowla ska vi åka och äta på resturang. Jag vet inte riktigt vart än men mysigt kommer de bli. 
Manda är en av mina bästa vänner. Så de länns extra mysigt att få göra de med henne :) 

Nu måste jag fixa mig, uppdatering kommer 







 Hahah vi driver👆 så bjuder på dom bilderna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: