Gårdagens träning

Under veckan som gått har jag inte kunnat rida så mycket, pga dåligt underlag och mycket plugg. 

Så jag hade inte världens förväntningar på träningen igår. Men de gick riktigt bra. Hon var lös och ledig och hon ville  verkligen visa upp vad hon kan, jag tycke att de var en av dom bästa träningarna, för hon löd var jag än sa att hon skulle göra. De ända som både jag och Waphine tyckte var lite krångligare var skänkelvikningarna i vänster varv, hon är lite svagare där så de är bara att fortsätta för snart sitter dom lika bra som i höger varv.

Jag lägger upp en film lite senare nu ska jag äta frukost och inte göra någon ting alls 

Trött tjej efter träning 




Jag, Josefina och Waphine 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: