Godnatt

Varit borta ett tag eller några dagar iallafall, har ingen ursäkt för de. Jag har bara varit lat helt enkelt ;) 

Idag då: jag har varit i skolan som vanligt, fast jag är rätt glad att vi inte har så mycket den här veckan. Är helt slut. Fast nästa vecka drar de stressiga igång igen, men man fick lite vila iallafall 
Sen då, jo jag åkte till stallet och red henne. Hon kändes konstig i vänster galopp. Jag har aldrig kännt så på henne. Men vi får hoppas att de bara är en sträckning eller något liknade. 

De andra i stallet flöt på bra. Mamma hjälpte mig idag med lite stall göra idag. De var skönt för jag hade inte orkat själv. :) 

Nu sitter jag eller jag ligger faktiskt ner, i soffan och bara tar de lugnt. Imorgon hör ni mer av mig, godnatt :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: