Hejdå...

Till denna hämska dag som tur är. 
De började med att jag var supernära på att missa bussen. Sen har jag haft känslan hela dagen om att jag har tappat bort min mobil. De är 2 arbeten som skulle vart inne. Ett i morgom som jag knapt börjat på och ett förra veckan i slöjd som jag inte är klar med. 
Jag har suttit och pluggat hemma så långe man känner att ögonen kan värkligen inte hålla sig vakna längre dom bara stängs vad man än vill.
Stallet var som värsta drömmen idag om man jämför med rästen av dagen. Även om jag bara hade en timme på mig att. Mocka, packa Hö, göra kraft, ta in alla hästar, ge alla hästar mat, borsta, fixa vatten till alla och rida...var de inget i jemförelse med rästen av dagen Men mamma och pappa var sena med hämtningen och de var ju tur de. Jag hade aldrig hunnit fixat allt de annars.

Waphine var på topp humör och härligt pigg i ridningen idag, hon och kompisen wilda busade även mycket i hagen med bockningar och glädjeskutt, de blev man så glad bara av att se :) Såå aa stallet räddade min hämska dag idag från deppigheter. Nu är de väl mittemellan humören för jag vet att imorgon får jag skäll för jag inte är klar av skolan. Men samtidigt finns de inget jag kan göra nu. De skulle jag tänkt på tidigare. Så jag får ta min smäll. 
Godnatt från mig, är sjukt trött och måste ladda inför i morgon :/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: