"Nya"rummet

Möblerade precis om i mitt rum. Så bra blev de. Jag satte sängen i andra sidan av rummet och väggen mittemot kom en tv upp. Jag fick den av mormor och morfar här om dagen, och jag fick typ spel inombords av lycka 😍dom är bäst. Sen kommer boxern som mamma och pappa beställt imorgon så jag kan titta på tv ;). 
Men de är inte bara de som får de att kännas bra och bättre än förut utan allt känns så mera ombonat. Mer tavlor på väggarna och rosetterna åkte upp på väggen också. Lite blommor och en klart bättre placering av alla möbler. De gör ju mucket också  självklart.

Waphine var härlig att rida idag ute i vår vädret. Hon var PIGG. Men kan skriva mer detaljerat sen nu ska jag äta :) 













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: