Saker börjar närma sig

Jag längtar så sjukt mycket efter några speciella dagar ni som börjar närma sig😍 

Först nu på lördag faktiskt, 15 februari är min födelsedag. 
Bara 5 sagt kvart till jag blir fjortis ;) 

En julklapp jag och fick vara att åka till Göteborg. Vi ska bo på hotell i 2 nätter, gå en heldag på Göteborg horseshow och en dag till att bara gå i Göteborg och shoppa och bara mysa. 



Jag, Alice och min kompis från Strängnäs ska på träningsläger i sommar. Jag har varit där en gång förut och i sommar har Alice och Kristin de oxå, jag och Alice skulle dit i somras men Hennes häst wilda blev sjuk :( men i sommar ska vi dit igen iallafall och de ska bli så kul. Kristin är nu en av mina närmsta vänner och hon har varit på samma ridläger i flera år i rad. Så jag tänkte att hon behövde något nytt, plus att man får lära sig saker istället för att bara rida ut och sånna saker. 
Jag har aldrig lärt mig så mycket på en vecka förut så jag längtar så jag nästan spricker ;) bra med bra människor och hästar en hel vecka. Kan de bli bättre?



Sist men inte minst alla tävlingar jag och waphine kommer tävla denna vår och i höst. I vår nu som kommer ska jag tävla L:B och träna på L:A nivå. För till hösten ska jag och waphine ev vara med i ett div 2 lag och då är de L:B er och L:A i finalen.
Så kul ska de bli!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: