Today

Hemma igen efter en regnig dag i stallet. Jag red ut men Amanda och Emma idag i spöregn. Haha de var kul men man var ju ganska blöt när vi kom tillbaka. ;) waphine var på bra humör så de gjorde ju dagen lite bättre.
Skönt att de är fredag oxå. Vi hade de en jättelugn dag i skolan idag. Vi hade ett litet prov på 10 min men de var inte alls svårt. Vi skulle kunna alla länder i Europa och alla världsdelar och väderstrecken. Så de var skönt för sen hade vi inget under dagen. 

Nu sitter jag i soffan med familjen och bläddrar mellan kanalerna. Är rätt trött så de blir väl sägen tidigt idag. 
Imorgon har jag planer med en kompis. Mysigt kommer de bli. Men orkar inte skriva de nu så hör av mig i morgon :) 
Godnatt 


Katterna vill heller inte vaa ute i regn ;) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: