Veckans höjdpunkter

Som varit:
Måndagen rid pass. Hon var super fin och lyssnade på ALLT jag sa till henne att göra. Bästa passet på länge kan jag lova.








Kvällen/ eftermiddagen med härliga vänner. Vi var i centrum och titta på lite saker innan vi åkte till donken och åt lunch. Efter de åkte vi alla hem till manda och spelade spel och pratade. De var super mysigt.

Övernattningen med stallgänget. 
Jag Alice Emma och Alice hade en övernattning med mycket kul. Amanda kunde tyvärr inte vara med för hon skulle göra något med klassen. Men de kommer ju fler tillfällen 
Vi lagade maten helt själv också. Fläskytterfilé med klyftpotatis sallad sås och dricka. Tycker vi var riktigt duktiga faktiskt och de blev riktigt gott. Vi tittade på film men alla tycktes inte att uppslatta den...👇


Men de var kul ändå ;)









Kommande:
GÖRTEBORG HORSESHOW såklart. Inatt drar jag och Alice R till Göteborg och även Ullared på lördagen. Vi ska mysa i bubbelpoolen på kvällarna och äta hotellfrukost på morgonen. Dagarna kommer vara fyllda av aktiviteter. 
Fredagen: horseshow och shopping på messan.
Lördag: Ullared på förmiddagen. Och shopping i Göteborg på eftermiddagen. Och middag ute. Sen såklart mysa i bubbelpoolen på hotellet.



Veckan som skulle vara ett lugt lov blev allt annat men så värt de, har varit och kommer vara med människor jag tycker om och också göra sakerna jag gillar mest på hela jorden. Shoppa, hästar för hela slanten ock umgås/umgicks med vänner. 

Ibland är liver bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: