Alice här

Hej!
Förlåt för min frånvaro.. Jag har inte tänkt att skriva ett helt inlägg om bara massa bortförklaringar varför jag inte har bloggat. Jag tänker istället börja berätta hur det är med mig och wilda direkt.
Wilda mår toppen, vi har ju som sagt börjat rida dressyrlektioner för Josefina varje fredag på Ågesta. Det har fungerat jättebra och vi har gjort framsteg tillsammans, men det är otroligt mycket kvar att jobba på. galoppen har blivit mycket mer stabilare och hon har blivit starkare där, men traven är lite som förr. fortfarande ostadig och vinglig för att jag blir ostadig. Men framsteg gör vi! Wilda är även helt överlycklig över att snön har kommit, det går knappt att jobba henne när jag rider ut för att hon bara vill springa och busa.

Vi hörs senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: