Hos Kally

Hejsan! 
Inatt sov jag hos min fina vän Kally. Jag kom hem till henne runt halv 7 igår, och då åt vi god middag och hade en riktig myskväll. Imorse följde jag med henne upp till hennes stall. Det är nämligen så att Kally bor på en gård, hon äger själv flera hästar och är en framgångsrik dressyrryttare, hon är så himla duktig! 
Men dom har iaf en supersöt shetttis på gården, och jag kunde inte låta bli att ta in den i stallet och pyssla om den...

Så jäkla söt!

Nu sitter jag iaf på bussen på väg hem från henne. När jag kommer hem ska jag till stallet med mamma och vi ska åka till Hammarbygård med Wilda, för jag behöver rida igenom hennes i ett ridhus, och eftersom vi inte har något ridhus så får man åka iväg o träna :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: