Planer idag

Skolan självklart. Segt men de är fredag så tror jag kan stå ut. Plus att vi har inte så mycket i skolan idag så de är lugnt.
Sen efter skolan drar jag oh pappa till stallet. Jag ska hjälpa han med att sätta på vinterdäck på transporten, för i morgon är de tävling så de kan ju vara bra om vi åker säkert på vägarna ;)
Jag ska även rida igenom waphine idag inför i morron. Hon kändes väldigt väldigt mjuk sist jag red så tror inte de ska vara några problem idag heller. 
Tävlingen i morgom håller till på Ågesta (där jag tränar) så waphine känner iallafall igen sig, så hon blir nog inte spänd över att vara på ett nytt ställe. För där är ju vi mint 1 gång i veckan.
Efter stallet iallafall ska jag hem och plugga... De är en uppgift jag inte ha gjort som skulle vart inne. 
Aja de var min dag. 
Hoppas er dag blir bra. 


Myys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: