Plugg plugg och mera plugg

Man har ju annat man vill göra på en söndag men men :/ de måste göras. 
Imorgon iallafall så kommer ÄNTLIGEN våran hovslagare och skor Waphine. Jag kan inte rida nu om de inte är i ridhus så han måste både sätta på snösulor för att undvika snöstyltor och broddar så hon inte halkar så jag kan rida hemma, på volten eller ute. hon börjar även bli lång i sina hovar så en skoning sitter fint imorgon. 

Mitt plugg nu går väldigt segt. De är så mycket att göra liksom så man har Inge power haha nä men inget driv att jobba och fortsätta även fast jag vet att de ska vara klart i morgon.  
Men jag ska nog bli klar. Jag får sitta uppe tills jag blir klar helt enkelt ;) 

/matilda 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: