Tävligen för mig och waphine

Äntligen hemma! Efter en intensiv och jätte rolig dag i stallet. Jag behövde inte vänta så länge innan Alice kom till stallet så vi kunde smörja tillsammans. Vi satte på lite musik och gjorde de snäppet roligare att smörja. Sen var de dags för knoppning... Och de märktes ju att de var ett tag sen man gjorde de haha men jag fick till de så de ine såg hemskt ut iallafall. Allt på tävligstplatsan gick lugnt och fint. Anmäla sig, byta om, rida fram osv ingen sträss. 
Framridningen gick jättebra. Jag jobbade mycket med ställning och få henne lösgjord. Och de lyckade jag me tycker jag för jag fick henne som jag ville ha henne. Skänkelvikningarna fick jag beröm för av Josefina. De va kul för jag har ju övat på dom så himla mycket. 
Inne på tävlingsbanan blev hon räd för både rädd för vita staketet och publiken. Haha typiskt waphine men jag fick henne på andra tankar fort. Hela programet flöt på fint. Formen var fin och allt gick som jag ville. Förutom att i sista galopp ökningen då bytte hon snabbt till den andra galoppen :/ men jag var så nöjd med de andra programet så dör mig gjorde de absolut ingen ting. Allt slutade på 64,65%. SÅ NÖJD 



 Fick man över 60% fick man även rosett :)



 
Haha så här såg waphine ut efter jag tog ut knopparna hahah en mormor ;) 


Min söta pingla innan tävling. 

Amanda har fotat oss idag när vi red så bilderna kommer upp nästa vecka någon gång. RIKTIGT fina bilder blev de, tack Amanda!❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: