Bildena

Hej sorry sorry att dom kommer ut nu. Lovade ju att dom skulle ut i morse men jag hade problem att publicera de då. 
Så jag kör alla saker på en gång nu istället 

De är bara lite av de jag köpte men tyckte att de inte var så intresant im ni skulle behöva bleddra igenom 100 saker så här kommer de.


Grå kofta köptes på Ullared 



Lax rosa figursydd väst köptes på mässan på Gbg horseshow 


Rosa scarf fin till våren. Köptes på Ullared 



Döskalle scarf köptes till Ullared 



Ett par ridbyxor från Horse club köptes på Ullared 


Figursydd vårjacka köptes på Ullared 



Samets hjälm från Busse Safety Wear köptes på messan på Gbg Horseshow 



Oranga boots från protector  köptes på messan på Gbg horseshow 



Jättesköna stretch vantar med bra grepp köptes på Ullared


Vita stretch lindor utan fleece i bara stretch köptes på hööks i Borås


Och paddar så jag kan Linda med dom vita lindorna ;) de behövs ju annars går de inte att Linda dom köptes oxå på hööks i Borås 


Sist men inte minst ett lack träns med vitt foder och de är från swarovski (fake) men ändå super snyggt ändå.

De var de "viktigaste" eller vad man kan säga jag är jätte nöjd med allt vi köpte iallafall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: