Dagen

Hunnit med mycket denna dag. Humöret är även på topp idag :) 

Dagen började med att jag vaknade kl 6 och kände mig dålig.. Så de blev en hemma dag, men vid 12 skjutsade kära mormor och morfar ut mig till stallet.
 Jag tog in waphine och spolade rent hennes ben från lera och torkade dom sedan med handuk och värmefläkt ;) klart prinsessan ska ha de bästa. 
Vid 5-10 över 12 kom Lina våran kiropraktor och knäckte till lite här och var på waphine. De var dags för de.. Hon fick även akupugntur och laserbehandling. Haha jag sa ju att hon lever prinsessliv ;-) de förkänar hon me! 
Sen när wilda och waphine har fått lyx lyx, så gick jag och Alice hem till henne och städade, eller aa hon städa och jag satt mest och underhöll henne hehe. 

Nu är jag hemma har hunnit med att städa duscha och tvätta faktiskt. Är riktigt trött men ska försöka hålla mig uppe tills lets dance är slut iallafall. Där hejar jag på Kenza. Tycker hon är en bra bloggerska och en super dansare. Så henne hejar vi på!  

Här kommer lite bilder på dagens behandling av waphine. Laser som löser upp knutar i muskler. Nålar som hjälper stelheten och desamma med knäckningarna. De är sakert mer saker men främst de





Haha waphine tycker de är skönt men ska bara protestera så fort man ser på henne men hon tycker de är super skönt efter behandling då står hon och sover ;)




En glad min iallafall





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: