Trött trött och trött!

Första dagen i Göteborg avklarad. Känns lite sorgligt faktiskt. Alla shower är över och shoppingen på mässan med. Showerna var bra. De var mest hoppning Hela dagen. Men som tur var va de en dressyr med oxå. Kristian von krusenstierna var med och andra kända idoler, men just när han red höjdes spänningen lite extra eftersom att han håller hus på Ågesta gård där jag och Alice tränar och de är hemmaklubben. 
Kristian har en jättesnygg fin hingst tror den är 6 eller7 år och heter Biggles. Riktigt stilig va han men busade lite med Kristian ibland som gjorde att han fick nerslag på poängen, men sånt händer dom är ju liksom inte robotar...jag tyckte de såg SKIT fint ut iallafall! 
Sen förutom de har de bara varit hoppning och ett reportage om HM och Malin Baryard. Mellan showerna var då vi hann med shoppingen. Jag hittade några riktigt fina saker. 
Två par boots oranga till mina oranga linder och schabrak. Ett riktigt fynd (60kr) per par, och de är ju inget. 

Sen en figursydd laxrosa väst. Jag gick fram och tillbaka till den montern för jag ville så gärna köpa den men var inte säker. Tillsist bestämde jag mig och den kostade 995kr..dyrt jag vet men värt de för jag kommer verkligen använda den.

Sist men inte minst, en samhetshjälm. Jag bara såg den när jag gick förbi och skulle skoja med mamma, för jag passar inga hjälmar vi var i tre affärer och testade ALLA hjälmar och INGEN passade.. Lite ironiskt kanske Haha. Men grejen var då att jag skulle bara sätta den på huvudet och visa att jag inte passar någon och så bara faller den på plats, superskön, fin och bra pris. Kan de bli bättre?! Dem kostade 645kr. Mamma betalade mycket av den och jag är så tacksam och glad över de. Älskar mamma mest hon är bäst! 
Haha de rimmade ju. 
Nä nu måste jag sova, imorgon väntar Ullared och mer shopping. 
Godnatt

Bilderna kommer ut i morgon på ALLT jag shoppat ;)  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: